آزمایشگاه پشتیبان فرمولاسیون های شرکت می باشد

آزمایشگاه پشتیبان فرمولاسیون های شرکت می باشد

لطفا فرمول ساده و قدیمی را که در کارخانه استفاده می کنید کنار بگذارید. دنیای محصولات امروز، دنیای کیفیت مستمر و استانداردهای بین المللی هست که دائما به روز می شود . اگر بخواهیم کیفیت محصولات را به مدت طولانی در سطح حداقل نگه داریم قطعا نمی توانیم برنده باشیم . پس باید فرمولاسیون مناسب خود را مطابق با نیازها و استانداردهای بین المللی به روز کنیم و از این رو نیاز به یک واحد R&D به روز و خیلی قوی داریم .

واحد R&D شامل نیروهایی با دانش و مهارت کافی بوده که مرتبا محصول ما را پایش و در جهت بهبود کیفیت فعالیت می کنند. مثلا فرض کنید در یک واحد تولیدی واحد R&D وجود دارد و فرمولاسیونی برای نمونه تهیه کرده اند که باید تست شود و تاییدیه بگیرد و بعد به مرحله تولید برود.

آیا اینکه R&D در آزمایشگاه فنی در کارخانه و آزمایشگاه ما باشد بهتر هست یا در خارج و ما تنها از خدمات یک کارخانه بیرونی استفاده کنیم ؟ مطمئنا آزمایشگاه فنی یکی از پشتوانه های اصلی واحدهای R&D هست که می تواند به صورت مستمر تلاش کرده و دسترسی به خدمات آزمایشگاهی و تست ها داشته باشد . 

یکی از مهمترین کارایی های آزمایشگاه فنی پشتوانه بودن واحد های  R&Dآن ها می باشد .  R&Dدرکیفیت محصول و بازار رقابتی امروز نقش بسیارمهمی دارد.

پس بهتر است آزمایشگاه های فنی خود را راه اندازی و آن ها را با استفاده از استاندارد های بین المللی مثل ایزو 17025 استاندارد کنید.