دریافت ایزو 14001

دریافت ایزو 14001 استاندارد ایزو مدیریت محیط زیست و پیرامونی

چگونه یک شرکت را در ISO 14001 گواهی کنیم؟

چه تازه در مورد استاندارد ISO 14001 یاد گرفته اید یا به دنبال بهبود دانش قبلی خود باشید، ما خدمات، منابع و دوره های آموزشی متناسب با نیازهای شما را برگذار می کنیم. ما بسته‌ های مختلفی را ارائه می‌دهیم که می‌توانند با نیازهای کسب‌و کار شما سفارشی شوند تا مدیریت زیست‌ محیطی و توسعه پایدار را ارتقا دهند، مانند حذف هزینه‌های خدماتی که به آن‌ها نیاز ندارید.

ISO 14001 استاندارد مدیریت زیست محیطی ISO 14001 چیست؟

ISO 14001 عملکرد زیست محیطی را بهبود می بخشد.

ISO 14001 می تواند بسیار بیشتر از انطباق با مقررات و توانایی برآوردن الزامات تامین کننده ارائه دهد.

ISO 14001 راهنمایی هایی را در مورد چگونگی در نظر گرفتن چندین جنبه از کسب و کار خود، مانند تدارکات، انبارداری، توزیع، توسعه محصول، ساخت و غیره به منظور کاهش تأثیر منفی بر محیط زیست ارائه می دهد. همچنین از شما می خواهد تا نحوه مدیریت یک طرح اضطراری، انتظارات مشتری، سهامداران و روابط با جامعه محلی خود را ارزیابی کنید. همه اینها به رشد پایدار سازمان شما و بهبود تصویر شما در مقابل رقبا کمک می کند.

ISO 14001 به شرکت ها در هر اندازه و صنایع کمک می کند تا عملیات روزانه خود را پایدارتر کنند. گواهینامه ISO 14001 می تواند بسیار بیشتر از انطباق با مقررات و توانایی برآورده کردن الزامات تامین کننده ارائه دهد. نتیجه نهایی در داشتن یک کسب و کار کارآمدتر، کاهش هزینه ها یا ضایعات و آرامش خاطر همه علاقمندان منعکس می شود.

مزایای ISO 14001 مدیریت زیست محیطی چیست؟

مزایای اصلی سیستم مدیریت زیست محیطی ISO 14001 که توسط مشتریان BSI تجربه شده است عبارتند از:

مدیریت بهتر زیست محیطی به شما امکان می دهد سطح زباله و مصرف انرژی را کاهش دهید

با کاهش هزینه های فعالیت های شرکت شما، کارایی را بهبود می بخشد

برای افزایش فرصت های کسب و کار خود، مطابقت را نشان دهید

شما را قادر می سازد تا به تعهدات قانونی خود برای جلب اعتماد سهامداران و مشتریان عمل کنید

شما را برای یک محیط تجاری همیشه در حال تغییر آماده می کند

ISO 14001 برای چه کسانی است؟

ISO 14001 به سازمان ها در هر اندازه در همه بخش ها کمک می کند تا عملیات روزانه خود را پایدارتر کنند. پایداری در نهایت می تواند در هزینه ها صرفه جویی کند، شهرت برند را بهبود بخشد، کارکنان را درگیر کند و انعطاف پذیری را در مواجهه با عدم قطعیت افزایش دهد و همچنین توانایی تطبیق سریع با تغییرات را دارد.

اگر مدیر هستید یا برای یک شرکت کوچک یا متوسط ​​(SME) کار می کنید، پیاده سازی ISO 14001 نه تنها ممکن است، بلکه ضروری و بسیار سودمند است. سوال این است که بدانیم چگونه این کار را انجام دهیم. آیا می خواهید بدانید چگونه؟ همین حالا با ما تماس بگیرید.