معرفی دوره ها

دوره آموزشی مدیریت ریسک
دوره کالیبراسیون عمومی
دوره های آموزشی ایزو 17025

آموزش ایزو اصفهان

دوره آموزش ایزو اصفهان در مجموعه دانا سنجش به شرکت کنندگان، دانش و مهارت هایی را برای انجام ممیزی داخلی سیستم های مدیریت کیفیت مطابق با ISO یا معادل آن ارائه می دهد. شرکت کنندگان یاد خواهند گرفت که چگونه در مورد نگهداری و اجرای موثر یک سیستم مدیریت مطابق با استاندارد ها گزارش دهند.

دوره های آموزش ایزو یکی از گسترده ترین و متنوع ترین پیشنهادات آموزشی مجموعه ما است. این به دلیل این واقعیت است که خود این رشته نیازمند افراد حرفه ای با پروفایل های مختلف و درجات تخصصی متفاوت است. از طریق آموزش با کیفیت ما، شما به درخواست‌ گواهینامه‌ های حال حاضر و همچنین زمینه‌ های کاربردی جدید در صنعت و خدماتی که به تدریج برجسته شده‌اند، دسترسی پیدا می‌کنید.

برگزاری دوره ایزو اصفهان

ما برای رفع نیازهای شما، آموزش ایزو “متناسب” را در اصفهان ارائه می دهیم. ما از هر یک از روش های زیر استفاده می کنیم که همیشه با نیازهای شما سازگار است:

آموزش “در شرکت”، به این ترتیب آموزش ISO را می توان “متناسب” با نیازهای هر سازمان انجام داد. آموزش درون شرکتی کارآمد است زیرا مجبور نیستید زمانی را صرف رفت و آمد کنید و موثر است زیرا برنامه درسی بر نیازهای آموزشی خاصی شرکت شما متمرکز شده است.

حوزه های موضوعی ما در آموزش “در شرکت” عبارتند از:

مدیریت، رهبری، تجاری و فروش برای یادگیری نحوه ادغام استراتژی و طرح تجاری با گواهینامه ISO.

تجارت بین الملل: خرید، تدارکات، بازاریابی و ارتباطات.

آموزش ISO در مورد مدیریت کیفیت ISO 9001، مدیریت زیست محیطی ISO 14001، مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی ISO 45001 و مسئولیت اجتماعی ، مشاوره ایزوه 17025 شرکت.

آموزش مدیریت و ارتباطات

دوره های آموزشی “آنلاین” یا آموزش از طریق اینترنت، برای آن دسته از دانشجویانی که به دلیل کمبود وقت ترجیح می دهند آموزش ISO را از طریق پردیس آموزشی ما بگذرانند.

آموزش “میکس”، ترکیب “آموزش در شرکت” با “آموزش آنلاین” از طریق پورتال آموزش آنلاین ما.

روش شناسی آموزش

آموزش ما همیشه با نیازهای هر سازمان سازگار است، بنابراین قبل از ارائه آنها، همیشه دوره را با نیازهای آموزشی سازمان تطبیق می دهیم.

ما تدریس را به عنوان آموزش مشارکتی پویا، عملی و فعال، بر اساس موارد واقعی که می توان در فعالیت کاری به کار برد، درک می کنیم. از این طریق می توانیم از کارآمد و مؤثر بودن آموزش خود اطمینان حاصل کنیم.

آموزش با کیفیت

دوره های کیفیت آموزش ISO را می توان به عنوان یک نوع آموزش عرضی تعریف کرد که از اصول اولیه تا بکارگیری استانداردهای کیفیت خاص برای هر نوع پردازش یا تولید کالا و خدمات پیش می رود. جهانی ترین چشم انداز این بخش توسط صلاحیت خود به عنوان مدیر سیستم های مدیریت کیفیت ارائه می شود و از اینجا دیگر کارگاه ها، ماژول ها و دوره های سیستم های مدیریت کیفیت در صنایع یا بخش های خاص متمایز می شوند.

در مورد دوم، دوره‌ها به چند گروه تقسیم می‌شوند: دوره‌هایی که با هدف آموزش ممیزان داخلی و رهبران استاندارد ISO و دوره‌ های مدیریت کیفیت در بخش‌ های صنعتی، در بخش‌های خودرو، هوانوردی و راه‌آهن، در آزمایشگاه‌ها یا در سازمان‌های آموزشی انجام می‌شوند. به همین ترتیب، آموزش های خاص و کاربردی تر با هدف بهبود بهره وری، دانش ابزارهای لازم برای بهینه سازی فرآیندها و استفاده از مدل EFQM 2020 ارائه می شود.

این دوره‌های کنترل کیفیت عمدتاً برای مدیران و تکنسین‌ های حسابرس با مسئولیت‌ هایی در زمینه مدیریت بازرگانی یا با علایق خاص در رشد حرفه‌ای خود در این زمینه در نظر گرفته شده است. آنها به صورت حضوری، آنلاین یا در روش آموزش زنده کلاس های جریانی انجام می شوند که در آن تعامل بین هنرجویان و استاید نقش اصلی را ایفا می کند.