پیروزی بر رقبا با تانک آزمایشگاه فنی استاندارد

پیروزی بر رقبا با تانک آزمایشگاه فنی استاندارد

با تانک آزمایشگاه فنی، رقبای خود را منهدم کنید.

اولین ضربه ای که به واحد های تولیدی، از نداشتن آزمایشگاه فنی یا آزمایشگاه فنی غیر استاندارد وارد می شود، تولید محصول بلاتکلیف و با کیفیت نامعلوم و در نتیجه  از دست دادن مشتری خود می باشد.

وقتی ما محصول با کیفیت نامشخص تولید کرده و منتظر می مانیم محصول به دست مشتری برسد و با توجه به  بازخورد بازار و مشتری از کیفیت محصول، اطلاع پیدا می کنیم، این را بدانید: قبل از اینکه بازخورد مشتری به دست شما برسد، رقبا مشتری شما را ربوده اند، چون کیفیت محصولات خیلی اهمیت دارد، تنوع محصولات در بازار و سطح رقابت بالا رفته است و مشتری منتظر محصول ما نمی ماند و محصول دیگری را انتخاب می کند و رقبا منتظر این موقعیت هستند.

اولین کلید شما برای باقی ماندن در بازار رقابتی امروز، تولید محصول با کیفیت و ارائه خدمات به مشتری می باشد.

بیشتر بخوانید :  آموزش ایزو اصفهان

مشتری چطور می تواند از کیفیت محصول اطمینان پیدا کند؟

این موضوع به اطلاعات و نتایجی که کنترل کیفیت از آزمایشگاه خود صادر می کند مرتبط می باشد.

اگر نتایجی که آزمایشگاه صادر می کند معتبر باشد، باعث هموار شدن مسیر کیفیت محصول می شود و مشخص می کند محصول در چه مرحله ای قرار دارد و این از اهمیت آزمایشگاه های فنی در واحد های تولیدی می باشد.

شرکت های بزرگ و شرکت های کوچک در سطح دنیا و حتی در ایران در جهت راه اندازی آزمایشگاه های فنی خود هستند و استاندارد سازی را یک الزام می دانند تا بتوانند نتایج معتبر از آزمایشگاهشان بدست آورند.

لطفا اگر واحد تولیدی شما آزمایشگاه فنی ندارد و در مورد راه اندازی و استاندارد سازی آن و مشاوره دریافت ایزو اصفهان سوالی دارید با راه های ارتباطی موجود در سایت با ما در تماس باشید.